Grillning.
| 24 juni 2026
Den 11 juni grillade vi hamburgare vid Ringelsta.
Den traditionella grillningen hade vi den 11 juni i kåtan vid Ringelsta. Vi hade förväntat oss en större uppslutning, men dom som var där lät sig väl smaka, så hamburgarna hade en strykande åtgång. Kaffe med dopp och solglimtar var också på menyn.
VI ÖNSKAR ALLA EN JÄTTEFIN SOMMAR!
Så ses vi på Våffeldagen.
